345

13 июля 2015 г.

Dar din dar... din București

Nu mult timp înainte l-am avut oaspete pe dl Sergiu GOLDBERGER, din București. Ne-am plimbat prin bibliotecă, am discutat despre viața comunității evreiești de la noi și din România, am comparat, ne-am bucurat unul pentru celălalt. Printre multe altele am ajuns și la tema presei evreiești. Și aici nu am avut replică... Nici replică, nici presă.
Și uite că ieri, dl Goldberger ne-a trimis ocazițional colecția ziarului REALITATEA EVREIASCĂ – publicație a Federației Comunităților Evreiești din România pentru anul 2015! 
Multstimate domn! Din numele utilizatorilor bibliotecii noastre vă mulțumim din toată inima pentru acest dar prețios și vă dorim multă sănătate și toate cele bune!

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...